Wizardofoz Memes

 Who misses Sam? Definitely not me 🙌🏼 • • • FOLLOW- •~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~• amcthewal

Who misses Sam? Definitely not me 🙌🏼 • • • FOLLOW- •~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~••~~•~~•~~•~~•~~•~~•~~• amcthewal

METAL INSIDE YOUR PUSSY. TheWizardofOz WizardofOz DorothyGale Dorothy itswednesday happyhumpday playtime pleasure hump Scarecrow straw CowardlyLion fur Tinman rustymetal snatch wegotthis petty savage fuckery realshit meme memes funny funnyshit haha ctfu

TheWizardofOz WizardofOz DorothyGale Dorothy itswednesday happyhumpday playtime pleasure hump Scarecrow straw CowardlyLion fur Tinman rustymetal snatch wegotthis petty savage fuckery realshit meme memes funny funnyshit haha ctfu

person: where you from
me: kansas
p:you‘re not in kansas anymore I picked it for a reason! notnksanymore notinkansasanymore kansasmeme wizardofoz

I picked it for a reason! notnksanymore notinkansasanymore kansasmeme wizardofoz

 😂 judygarland totothedog kansas toto africa wizardofoz songmemes

😂 judygarland totothedog kansas toto africa wizardofoz songmemes

Cop: "Turn around."
Me: "Every now and
then I get a little bit
Cop: "TURN AROUND!"
Me: "Every now..." bored sarcasm memes meme it pennywise eleven el 11 netflix funny hiddenmessage lol funnymemes cringe denk denkmemes memelord fuckit itmovie netflixandchill cops clowns 2017 foodmemes memesdaily stolen wizardofoz youllfloattoo

bored sarcasm memes meme it pennywise eleven el 11 netflix funny hiddenmessage lol funnymemes cringe denk denkmemes memelord fuckit itmovie netflixandchill cops clowns 2017 foodmemes memesdaily stolen wizardofoz youllfloattoo

And Now I have A Heart ¯\_(ツ)_/¯ 💀👭💀🔪 heart nowihaveaheart tinman heartless theshining gradytwins twins grady overlookhotel yellowbrickroad oz wizardofoz blood kiltem oops meme favoritememe horror classic stephenking stanleykubrik

¯\_(ツ)_/¯ 💀👭💀🔪 heart nowihaveaheart tinman heartless theshining gradytwins twins grady overlookhotel yellowbrickroad oz wizardofoz blood kiltem oops meme favoritememe horror classic stephenking stanleykubrik

novices at their first major tournament 400 🎉🗣 • • debate debater debateclub debating debatingclub debatememe debatememes parlidebate parliament polisci politics university speech speechie speechanddebate speechdebate forensics wizardofoz dorothy kansas

400 🎉🗣 • • debate debater debateclub debating debatingclub debatememe debatememes parlidebate parliament polisci politics university speech speechie speechanddebate speechdebate forensics wizardofoz dorothy kansas

when you have to poop LOL!😂😂😂 lol humor funny funnymemes memes memesdaily sarcastic sarcasm sarcasticmemes instagood instadaily follow followme followforfollow like4like people life quotes idgaf love cute picoftheday girl wizardofoz dorothy poop

LOL!😂😂😂 lol humor funny funnymemes memes memesdaily sarcastic sarcasm sarcasticmemes instagood instadaily follow followme followforfollow like4like people life quotes idgaf love cute picoftheday girl wizardofoz dorothy poop

 I told to take a different route but i don't know if he listened!! 🚷⚠️🚷⚠️🚷⚠️ . give a follow and see what lies ahead!! . . . . . . . . . lucyintheskywithdiamonds followers wizardofoz hazardous tripping viralvideos viralpos

I told to take a different route but i don't know if he listened!! 🚷⚠️🚷⚠️🚷⚠️ . give a follow and see what lies ahead!! . . . . . . . . . lucyintheskywithdiamonds followers wizardofoz hazardous tripping viralvideos viralpos

when you have to poop Lmfao poop bathroom noplacelikehome lmfao legit truth home private sotrue lol poopmemes instagood instasmile hilarious wizardofoz relate epic lit memes poo

Lmfao poop bathroom noplacelikehome lmfao legit truth home private sotrue lol poopmemes instagood instasmile hilarious wizardofoz relate epic lit memes poo

 People can be tools... I love doggies! 😂 💀💀 ZOMBIELILLY 💀💀 dogs wickedwitch wizardofoz witch halloween horrorfreak nerdgirl horrormovies horrorfilms monsters twisted freaks scarystories horrormemes creepygirls funnymemes dank stupid fu

People can be tools... I love doggies! 😂 💀💀 ZOMBIELILLY 💀💀 dogs wickedwitch wizardofoz witch halloween horrorfreak nerdgirl horrormovies horrorfilms monsters twisted freaks scarystories horrormemes creepygirls funnymemes dank stupid fu

WHAT We JUST
DID WILL BE OUR 😉 Dorothy Scarecrow TheWizardofOz WizardofOz playtime pleasure hump goodtimes fuckyeah shhh ourlittlesecret secret secrets petty savage fuckery noregrets nofucksgiven zerofucksgiven sorrynotsorry realshit meme memes funny funnyshi

😉 Dorothy Scarecrow TheWizardofOz WizardofOz playtime pleasure hump goodtimes fuckyeah shhh ourlittlesecret secret secrets petty savage fuckery noregrets nofucksgiven zerofucksgiven sorrynotsorry realshit meme memes funny funnyshi

Friend from my high school:
We just had our 3rd kid. How have you been?

Me: Yeah I‘ve been pretty busy myself... i'm an artist, dawg. . . . . memesdaily animalmemes catmemes dankmemes toys cats adulting somewhereovertherainbow wizardofoz judygarland

i'm an artist, dawg. . . . . memesdaily animalmemes catmemes dankmemes toys cats adulting somewhereovertherainbow wizardofoz judygarland

I WANT YOU
TO BLOW
YOUR LOAD IN itswednesday happyhumpday playtime pleasure hump bottom bootyyy booty🍑 Dorothy Scarecrow TheWizardofOz WizardofOz petty savage fuckery noregrets nofucksgiven zerofucksgiven sorrynotsorry realshit epic meme memes funny funnyshit h

itswednesday happyhumpday playtime pleasure hump bottom bootyyy booty🍑 Dorothy Scarecrow TheWizardofOz WizardofOz petty savage fuckery noregrets nofucksgiven zerofucksgiven sorrynotsorry realshit epic meme memes funny funnyshit h

 Scarecrow ifionlyhadabrain TheWizardofOz WizardofOz brains zombie zombieapocalypse trippy psychedelic epic fuckery somewhereovertherainbow rainbow yellowbrickroad horror horrorfan horrorfamily horrorfam horrorlife horrorart horrorinc

Scarecrow ifionlyhadabrain TheWizardofOz WizardofOz brains zombie zombieapocalypse trippy psychedelic epic fuckery somewhereovertherainbow rainbow yellowbrickroad horror horrorfan horrorfamily horrorfam horrorlife horrorart horrorinc

And Now I have A Heart wizardofoz horrormemes darkhumor

wizardofoz horrormemes darkhumor

 meme / pepe / wizardofoz / wizardofozmeme self- made yo

meme / pepe / wizardofoz / wizardofozmeme self- made yo

bf, The wizard will now install your software Follow Oh, so that's how that works. 😶 wizard wizards wizardofoz  wizardry HogwartsschoolofWitchcraftandWizardry Wizardingworld magic Magical  computermemes itmemes windowsmemes windows softwareengineer software microsoft

Follow Oh, so that's how that works. 😶 wizard wizards wizardofoz  wizardry HogwartsschoolofWitchcraftandWizardry Wizardingworld magic Magical  computermemes itmemes windowsmemes windows softwareengineer software microsoft

HOW CAN YOU TALI IF YOU 😂 true wizardofozmeme scarecrow wizardofoz besmart funnymemes

😂 true wizardofozmeme scarecrow wizardofoz besmart funnymemes

—. WHERE DOES
i (fl.

THE RED BRICK ROAD I can't stop laughing 🤣🤣😂😂😂 funnymemes hilarious funnyasfuck stupidfunnyshit pettymemes takethewheeljesus funny hilariousmemes realshit pettyvilleusa crackingup dyinglaughin stupidshit madfunny lmao😂😂😂 share repost icantstoplaughing fla

I can't stop laughing 🤣🤣😂😂😂 funnymemes hilarious funnyasfuck stupidfunnyshit pettymemes takethewheeljesus funny hilariousmemes realshit pettyvilleusa crackingup dyinglaughin stupidshit madfunny lmao😂😂😂 share repost icantstoplaughing fla

THIS LADY WAS ALL LIKE
"GIMME YO SHOES" Witch please these are red bottoms👠👠 in my cardibvoice 😤😬😩😠 She tried it tho!😩😩 Follow 💖🙊😚 Tag 4 friends who dont play!🤣 Type yes if this made you laugh! ➖➖➖➖➖➖🙊🙊➖🙊🙊 yes tuesdaymemes dorthymemes witchmemes funnysh

Witch please these are red bottoms👠👠 in my cardibvoice 😤😬😩😠 She tried it tho!😩😩 Follow 💖🙊😚 Tag 4 friends who dont play!🤣 Type yes if this made you laugh! ➖➖➖➖➖➖🙊🙊➖🙊🙊 yes tuesdaymemes dorthymemes witchmemes funnysh

Why Are You Arll inning"

And Why Am I Collared In tum? TheWizardofOz WizardofOz Dorothy wakeup smiling covered joyjuice wth savages savageaf petty savage fuckery nochill nochillbutton noregrets nofucksgiven zerofucksgiven sorrynotsorry theresnoplacelikehome realshit meme memes funny f

TheWizardofOz WizardofOz Dorothy wakeup smiling covered joyjuice wth savages savageaf petty savage fuckery nochill nochillbutton noregrets nofucksgiven zerofucksgiven sorrynotsorry theresnoplacelikehome realshit meme memes funny f

THE ULTIMATE CHICK FLICK Crazy chicks have fought over much less... illgetyoumypretty Grab your popcorn😂😂😂😂 My girl loves her shoes just this much!! . . chickflick chickflicks heels highheelshoes funniestmemes crazymemes crazygirls crazychicks fightove

Crazy chicks have fought over much less... illgetyoumypretty Grab your popcorn😂😂😂😂 My girl loves her shoes just this much!! . . chickflick chickflicks heels highheelshoes funniestmemes crazymemes crazygirls crazychicks fightove

abo you wereh‘r mitre. googleplus googlememes dorothy wizardofoz lol ifunny memes like comment follow

googleplus googlememes dorothy wizardofoz lol ifunny memes like comment follow

When u work in customer service & u try ur
best not to let ur true colors shine FACTS! ☟ real life scenario below ☟ . Me: Hi, my name is Marilyn... how are you doing tod-- My customer: TWO WATERS & A COKE . Me inside: WOW ok. You ungrateful wench! I can't even finish my freaking sentence without you putting in your demands. . Some pe

FACTS! ☟ real life scenario below ☟ . Me: Hi, my name is Marilyn... how are you doing tod-- My customer: TWO WATERS & A COKE . Me inside: WOW ok. You ungrateful wench! I can't even finish my freaking sentence without you putting in your demands. . Some pe

 BAD! 😂. . . . happytuesday wizardofoz memes ilovememes truth funnymemes glenda badbitch funnyshit

BAD! 😂. . . . happytuesday wizardofoz memes ilovememes truth funnymemes glenda badbitch funnyshit

 paynoattentiontothemanbehindthecurtain wizardofoz noflyingmonkeysbackhere babymemes

paynoattentiontothemanbehindthecurtain wizardofoz noflyingmonkeysbackhere babymemes

 The 'good witch' knows the truth ❣ . . . 3rdeyeopen tohigherconsciousness higherawakening spiritualmeme indigochildren thinkforyourself higherself knowthyself seekthetruth thirdeyevision 3rdeyegang freethinker freethinking pinealgland spiri

The 'good witch' knows the truth ❣ . . . 3rdeyeopen tohigherconsciousness higherawakening spiritualmeme indigochildren thinkforyourself higherself knowthyself seekthetruth thirdeyevision 3rdeyegang freethinker freethinking pinealgland spiri

 Dorothy Tinman TheJoker Joker MrJ whysoserious TheWizardofOz WizardofOz Batman TheDarkKnight DarkKnight DCcomics DCuniverse mashup fantasy horror horrorfan horrorlife horrorinc badass blackandwhite funny savage fuckery funnyshit

Dorothy Tinman TheJoker Joker MrJ whysoserious TheWizardofOz WizardofOz Batman TheDarkKnight DarkKnight DCcomics DCuniverse mashup fantasy horror horrorfan horrorlife horrorinc badass blackandwhite funny savage fuckery funnyshit

 aliceinwonderland wizardofoz alice dorothy truth memes funnymemes funny lifereflections inspirationalquotes inspirationalmessage inspirationalmemes toto cheshirecat rubyslippers

aliceinwonderland wizardofoz alice dorothy truth memes funnymemes funny lifereflections inspirationalquotes inspirationalmessage inspirationalmemes toto cheshirecat rubyslippers